Este în regulă să vă răzgândiți. Dacă produsul comandat nu este tocmai pe placul dumneavoastră, aveți la dispoziție 30 zile calendaristice pentru a-l returna, din momentul în care ați primit coletul. Tot ce trebuie să faceți este să completați Formular retur si să trimiteți înapoi produsul, nedeteriorat.
Detalii politică retur
Open Home – este denumirea comerciala a S.C. Opendecohome S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Craiova, Bld Dacia, nr. 92, cladiere E4, Corp 2, etaj 4, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/125/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO43573125.
Vanzator – Open Home prin site-ul https://www.openhome.ro
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Open Home (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Open Home si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.
1. Conform legii, Clientul/Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv. Clientul/Cumparatorul, suportă costurile directe legate de returnarea produselor conform prevederilor OUG nr 34/2014.
2. Open Home ofera transport gratuit in cazul comenzilor mai mari de 300 lei cu excepția produselor supradimensionate dar daca Clientul/Cumparatorul se razgandeste poate returna bunurile achizitionate si va suporta achitarea integrala a transportului pana la Craiova. In cazul produselor supradimensionate cum ar fi piese de mobilier sau canapele taxa de retur se va calcula in functie de greutatea si volumul produselor. Taxa de transport nu va fi achitata de catre Client/Cumparator in urmatoarele situatii:
La Open Home inclusiv produsele realizate la comanda fac obiectul unui retur. In cazul in care Clientul/Cumparatorul optează pentru un produs realizat la comanda (alegerea culorilor, dimensinilor, materialelor etc.) prezentate in site fac obiectul unui retur. Astfel de produse se livreaza exclusiv cu verificare colet pana in fata locatiei iar Clientul/Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea produselor inainte de preluarea acestora. In cazul in care se observa deteriorari in urma trasportului Clientul/Cumparatorul trebuie sa solicite soferului firmei de curirat incheiarea unui proces verbal unde sa fie specificate deteriorarile. Orice alta sesizare dupa preluarea comenzi cu privire la integritatea produselor nu va fi luata in considerare. Clientul/Cumparatorul beneficiza de 2 ani garantie pentru produsele realizate la comanda, garantia intra in vigoare din momentul in care Clientul/Cumparatoru intra in posesia produselor.
3. In cazul in care Clientul/Cumparatorul foloseste alt curier, adresa de returnare a bunurilor este Craiova, Str Bariera Valcii, nr 257 si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
4. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
5. Pentru comenzile care au beneficiat de extra discounturi acordate de catre Vanzator, acesta va rambursa Clientului strict valoarea achitata dupa acordarea discountului. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data intrarii in posesie a produselor returnate de catre Client. NU se ramburseaza taxa de transport retur, daca este cazul.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
5.1. pentru Comenzile achitate cu card online: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar: prin virament bancar;
6. Clientului/Cumparatorului care a notificat Vanzatorul, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca bunurile la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Vanzator sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze bunurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client/Cumparator inainte de expirarea perioadei de 30 zile calendaristice si sunt impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.
7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va considera data cea mai recenta).
8. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
8.1 Furnizarea de Bunuri care sunt vandute ca un kit/set in conditiile in care Clientul/Cumparatorul nu doreste si nu efectueaza returnarea Bunului in intregimea sa;
8.2 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita returnarea unui obiect de mobilier sau canapea, acesta trebuie sa returneze Bunul in aceeasi stare in care a fost primit, in ambalajul original si in intregimea sa (incluzand toate partile componente, suruburi, etc.). Orice incalcare a acestor prevederi atrage dupa sine refuzul Returului si imposibilitatea recomensarii Clientului/Cumparatorului. De asemenea, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru manipularea, transportul, montajul mobilei sau saltelei si nu accepta returnarea obiectelor de mobilier sau canapelelor ce prezinta defecte ca urmare a actiunii acestor factori.
8.3 In cazul returului, Clientul/Cumparatorul are obligatia de a impacheta corespunzator Bunurile astfel incat acestea sa poata fi protejate si manipulate in conditii de siguranta pana la depozitul Vanzatorului. In caz contrar, firma de curierat are dreptul de a renunta preluarea coletului si obligatia precum si costul returului va reveni in sarcina Clientului/Consumatorului. Daca Clientul/Cumparatorul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda (alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.