Open Home – este denumirea comerciala a S.C. Opendecohome S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Craiova, Bld Dacia, nr. 92, cladiere E4, Corp 2, etaj 4, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/125/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO43573125.
Vanzator – Open Home prin site-ul https://www.openhome.ro
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Open Home (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Open Home si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.
1. Dupa inregistrarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul va primi un mail de instiintare in fiecare pas al stadiului livrarii Comenzii sale sau va putea urmari acest stadiu din Contul de Client.
2. Perioada de livrare a fiecarei Comenzi este specificata in momentul plasarii Comenzii si se calculeaza pe baza duratei transportului Bunurilor de la furnizor catre depozitul Vanzatorului sau perioada de productie a Bunurilor, durata de procesare a Comenzii in depozitul Vanzatorului si durata de procesare si livrare prin serviciului de curierat, tinandu-se cont de numarul de zile lucratoare din luna. Livrarea se va face, de regula, in interiorul perioadei de livrare specificata in Comanda. Clientul/Cumparatorul are acces la vizualizarea stadiului acestei livrari si este anuntat prin e-mail si pe Cont care este statusul Comenzii sale.
In conditiile in care livrarea Comenzii va depasi termenul comunicat in momentul plasarii Comenzii, Vanzatorul are obligatia sa anunte Clientul/Cumparatorul exclusiv prin e-mail, la adresa de e-mail specificata in Cont si Clientul/Cumparatorul poate alege fie sa renunte la o parte din Bunurile din Comanda sau la toata Comanda, fie sa accepte noul termen de livrare. Comunicarea acestor raspunsuri se va face exclusiv in scris pe e-mail, la adresa contact@openhome.ro. Daca Clientul/Cumparatorul decide sa renunte la o parte din Bunurile din Comanda sau la toata Comanda si plata a fost efectuata in avans, Vanzatorul are obligatia conform legii sa transfere contravaloarea platita in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care Clientul/Cumparatorul si-a exprimat dorinta de renuntare la Contract sau il va recompensa pe Client/Cumparator prin oferirea unui Voucher in valoarea sumei achitate.
3. Livrarea Bunurilor se realizeaza exclusiv prin curier, pe teritoriul Romaniei si Vanzatorului ii revine dreptul de a decide ce companie de curierat va fi folosita pentru livrarea fiecarui colet in parte, fara ca Clientul/Cumparatorul sa isi poata exprima preferinta sau sa solicite daune-interese cauzate de acest fapt.
4. Pentru comenzile sub 350 lei se va percepe o taxa de livrare de 22 (douazecisidoi) lei (inclusiv TVA) pe intreg teritoriul Romaniei iar pentru comenzile peste 350 lei transportul este gratuit cu exceptia produselor supradimensionate ( canapele cu un cost fix de 250 RON) si include doar serviciul de livrare pana in fata cladirii de la locatia specificata de Client/Cumparator in Comanda. Acest serviciu nu include si manipularea Bunurilor pana la usa Clientului/Cumparatorului sau montarea Bunurilor. Pentru comenzile cu plata in numerar la livrare, se adauga o taxa suplimentara de 6 (cinci) lei (inclusiv TVA).
5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul adauga in Comanda sa Bunuri cu date de livrare diferite, acestea se vor livra separat, in functie de disponibilitatea produselor afiata pe site in momentul plasarii comenzii, neexistand posibilitatea cumularii comenzii intr-o singura livrare.
6. Pentru Comenzile ale caror Bunuri si/sau Servicii au valoare mai mare de 350 (trei sute cincizeci) lei (inclusiv TVA), Clientul/Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.
7. Vanzatorul nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii daca decizia a fost luata de catre Vanzator. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Vanzatorului, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.